Bc. Martina Mičianová

Master's thesis

Marketingová komunikácia vybranej organizácie

Marketing communication of the selected organisation
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication in the selected organization and to suggest possible improvements in this area. Secondary data from available sources and primary data obtained by marketing survey will be used for the thesis. The first part of the thesis will deal with the theoretical background of marketing communication, marketing mix with emphasis on the marketing …viac
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané organizace a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro diplomovou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získána marketingovým průzkumem. První část diplomové práce se bude zabývat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační mix. Obsahem …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/zvuom/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
  • Vedúci: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Britvík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management