Marketingová komunikácia vybranej organizácie – Bc. Martina Mičianová
Bc. Martina Mičianová
Diplomová práce
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Marketing communication of the selected organisation
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication in the selected organization and to suggest possible improvements in this area. Secondary data from available sources and primary data obtained by marketing survey will be used for the thesis. The first part of the thesis will deal with the theoretical background of marketing communication, marketing mix with emphasis on the marketing …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané organizace a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro diplomovou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získána marketingovým průzkumem. První část diplomové práce se bude zabývat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační mix. Obsahem …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zvuom/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
- Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Britvík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec