Bc. Martina Mičianová

Master's thesis

Marketingová komunikácia vybranej organizácie

Marketing communication of the selected organisation
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication in the selected organization and to suggest possible improvements in this area. Secondary data from available sources and primary data obtained by marketing survey will be used for the thesis. The first part of the thesis will deal with the theoretical background of marketing communication, marketing mix with emphasis on the marketing …more
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané organizace a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro diplomovou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získána marketingovým průzkumem. První část diplomové práce se bude zabývat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační mix. Obsahem …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2023
  • Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Britvík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management