Marketingová komunikácia vybranej organizácie – Bc. Martina Mičianová
Bc. Martina Mičianová
Master's thesis
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Marketing communication of the selected organisation
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication in the selected organization and to suggest possible improvements in this area. Secondary data from available sources and primary data obtained by marketing survey will be used for the thesis. The first part of the thesis will deal with the theoretical background of marketing communication, marketing mix with emphasis on the marketing …moreAbstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u vybrané organizace a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro diplomovou práci budou použita sekundární data z dostupných zdrojů a data primární získána marketingovým průzkumem. První část diplomové práce se bude zabývat teoretickým východiskům marketingové komunikace, marketingového mixu s důrazem na marketingový komunikační mix. Obsahem …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/zvuom/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2023
- Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Britvík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIČIANOVÁ, Martina. \textit{Marketingová komunikácia vybranej organizácie}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/puodr1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec