Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením – Bc. Petr Melíšek
Bc. Petr Melíšek
Bachelor's thesis
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Proposal to Event for the Selected Company or Product with an Economic Evaluation
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na přípravu a návrh eventu pro společnost Toyota a na jeho následné ekonomické vyhodnocení. První část textu je věnována popisu marketingového mixu a rozboru problematiky event marketingu jako celku. Navazující část je věnována komplexní přípravě eventu Toyota Racing day, jejíž součástí je kvantitativní výzkum v podobě dotazníku. Poslední částí je komparativní studie, která …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the preparation and design of an event for Toyota and its subsequent economic evaluation. The first part of the text is devoted to the description of the marketing mix and the analysis of event marketing as a whole. The following part is devoted to the complex preparation of the Toyota Racing day event, which includes quantitative research in the form of a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a6sji/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Radek Turčáni
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Event marketing pro komunitní knihovny
Eva Žaludová -
(R)EVOLUCE V EVENT MARKETINGU
Marek Ulč -
Projektové řízení - návrh event managementu nového produktu
Kateřina Lančová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová