Bc. Anna BOLČEKOVÁ

Bakalářská práce

Zvýšení efektivnosti měření spokojenosti zákazníků firmy SATES, a. s.

The Efficienty Evaluation of SATES, s. c. Firm Customers Satisfaction
Anotace:
Cieľom mojej bakalárskej práce na tému {\clqq}Zvýšenie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a. s.`` je zhodnotiť súčasné meranie spokojnosti zákazníka a navrhnúť nové, efektívnejšie meranie. V teoretickej časti sa zamerám na marketingový výskum, metódy marketingového výskumu a na meranie spokojnosti zákazníka, ktoré bude dôležitou súčasťou druhej časti mojej práce. V praktickej časti …více
Abstract:
The main subject of my graduation theses {\clqq}The Efficienty Evaluation of SATES, s. c. Firm Customers Satisfaction`` is based on evaluating actual measurement of customer satisfaction and also to design new, more effective way of measuring. In theoretical part I sight on marketing research, methods of marketing researches as well as customer satisfaction measuring, which is going to take a significant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 29. 11. 2037
Identifikátor: 7411

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOLČEKOVÁ, Anna. Zvýšení efektivnosti měření spokojenosti zákazníků firmy SATES, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 11. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 29. 11. 2037
  • Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.