Zvýšení efektivnosti měření spokojenosti zákazníků firmy SATES, a. s. – Bc. Anna BOLČEKOVÁ
Bc. Anna BOLČEKOVÁ
Bakalářská práce
Zvýšení efektivnosti měření spokojenosti zákazníků firmy SATES, a. s.
The Efficienty Evaluation of SATES, s. c. Firm Customers Satisfaction
Anotace:
Cieľom mojej bakalárskej práce na tému {\clqq}Zvýšenie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a. s.`` je zhodnotiť súčasné meranie spokojnosti zákazníka a navrhnúť nové, efektívnejšie meranie. V teoretickej časti sa zamerám na marketingový výskum, metódy marketingového výskumu a na meranie spokojnosti zákazníka, ktoré bude dôležitou súčasťou druhej časti mojej práce. V praktickej časti …víceAbstract:
The main subject of my graduation theses {\clqq}The Efficienty Evaluation of SATES, s. c. Firm Customers Satisfaction`` is based on evaluating actual measurement of customer satisfaction and also to design new, more effective way of measuring. In theoretical part I sight on marketing research, methods of marketing researches as well as customer satisfaction measuring, which is going to take a significant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Zveřejnit od: 29. 11. 2037
Identifikátor:
7411
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOLČEKOVÁ, Anna. Zvýšení efektivnosti měření spokojenosti zákazníků firmy SATES, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 11. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 29. 11. 2037
- Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti
Jitka Kordischová -
Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.
Lenka BAHELKOVÁ -
Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením
Viktória Grossová -
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec