Funkce speciálního pedagoga na víceletém gymnáziu – Bc. Jana Trojanová
Bc. Jana Trojanová
Master's thesis
Funkce speciálního pedagoga na víceletém gymnáziu
Anotácia:
TROJANOVÁ, J.: Funkce speciálního pedagoga na víceletém gymnáziu (Diplomová práce) Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy university, 2006. 81 s. Obsah práce: Diplomová práce analyzuje činnosti speciálního pedagoga na víceletém gymnáziu, podává základní informace o nových vzdělávacích programech jako východiskách edukace žáků. Nabízí ucelený pohled na osobnost žáka se speciálními vzdělávacími potřebamiAbstract:
TROJANOVÁ, J.: The activities of special pedagogue at a grammar school.(Diploma work) Brno: University of Masaryk, Faculty of Pedagogical science, 2006. 81 p. Summary of diploma work: The diploma work is engaged in activities with the role of special pedagogue at a grammar school. It brings information about the Educational programmes for education students. There is self-contained perspective on students …viacKľúčové slová
Speciální pedagogika integrace speciální vzdělávací potřeby individuální vzdělávací plán reedukační péče rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání školní vzdělávací program Special pedagogy integration special educational needs individual plan of education correctice care the Frame educational programme for elementary schools School educational programme.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j5nle/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2006
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
'Political and cultural rights of Muslim/Bosniak minority in the Republic of Serbia and Muslim/Bosniak Minority in the Republic of Croatia' 'The comparison of two case studies in the time frame of the 1990s - the present time'
Majra HASANEFENDIĆ -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Representation of Ethnic Minorities of Anglophone Countries in Selected ELT Textbooks Used in Czech Grammar Schools
Eliška Bencová -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová