Oleksii Rozhkov

Bakalářská práce

Media is the Message

Media is the Message
Anotace:
Tato práce se zabývá charakteristikou Marshalla McLuhana, autora známé metafory „média je zpráva“. Cílem práce je zhodnotit vhodnost použití McLuhanových teorií v dnešních podmínkách. Dílčím cílem práce je zhodnotit vliv nových médií na vzorek jednotlivců. Výchozím bodem této práce je první část, ve které jsou analyzovány nejslavnější metafory společnosti McLuhan. Tato úvodní analýza je v dalších částech …více
Abstract:
This paper deals with the characteristics of Marshall McLuhan, the author of the known metaphor “media is the message”. The aim of this work is to evaluate the suitability of using McLuhan's theories in today's conditions. The partial aim of this thesis is to evaluate the influence of new media on the sample of individuals. The starting point for this work is the first part in which McLuhan's most …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication