Bc. Zuzana Horáková

Bakalářská práce

Rychnov nad Kněžnou poslední čtvrtiny devatenáctého století ve světle tiskové reklamy

Rychnov nad Kněžnou at Last Quarter of 19th Century in the Light of the Press Advertisement
Anotace:
Tématem předložené bakalářské práce je Rychnov nad Kněžnou poslední čtvrtiny 19. století ve světle tiskové reklamy. Práce je rozdělena do několika částí. První dvě části vycházejí především z literatury. Věnují se obecné charakteristice reklamy a vývoji reklamy na našem území. V první kapitole se dozvíme, jaké jsou cíle reklamy a jakých prostředků používá k jejich dosažení. Kapitola zabývající se vývojem …více
Abstract:
The subject of this thesis is Rychnov nad Kněžnou and the last decades of the 19th century in the light of press advertisement. The thesis is divided into several parts. Parts one and two derive from the literature used and describe advertising in general and its development in our country. We learn about aims and means of advertising to achieve its goals and also perception of advertisement from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2008
  • Vedoucí: doc. PhDr. Marie Macková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horáková, Zuzana. Rychnov nad Kněžnou poslední čtvrtiny devatenáctého století ve světle tiskové reklamy. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická