Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie – Bc. David Sobotka
Bc. David Sobotka
Diplomová práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a selected company of the pharmacy sector
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na farmaceutický sektor, specificky na produkt spadající do kategorie volně prodejných léčiv a jeho podporu prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace. Teoretická část představuje možnosti zkoumané problematiky z pohledu dostupných zdrojů a odborné literatury. Jsou zde vysvětleny pojmy jako marketingový mix, integrovaná marketingová komunikace, podpora …víceAbstract:
My thesis focuses on the pharmaceutical sector, in particular on a product belonging to the category of over-the-counter drugs and its sales promotion as a tool of integrated marketing communication. The theoretical part presents the possibilities of the examined issues from the point of view of available sources and professional literature. It explains concepts such as the marketing mix, integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ajjo9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček