Ivona MACHYNKOVÁ

Bakalářská práce

Rozbor marketingových aktivit firmy

Analysis marketing Activities of the Company
Anotace:
Bakalářská práce Rozbor marketingových aktivit firmy se zabývá rozborem stávajícího vztahu podniku k marketingovým aktivitám, kterými jsou marketingová komunikace, reklamní kampaň, propagační aktivity podniku. Teoretická část se zabývá analýzou marketingového prostředí, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a marketingovým komunikačním mixem, SWOT analýzou jako jedním z prostředků pro rozbor …více
Abstract:
The bachelor´s thesis "Analysis marketing Activities of the Company" is focused on analysing the current company´s attitude to the marketing activities including marketing communication, promotion campaign, company´s advertising. The theoretical part deals with the marketing environment analysis, marketing mix, marketing communication, marketing communication mix, SWOT analysis as one of the assessment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zveřejnit od: 14. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHYNKOVÁ, Ivona. Rozbor marketingových aktivit firmy. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management