Rozbor marketingových aktivit firmy – Ivona MACHYNKOVÁ
Ivona MACHYNKOVÁ
Bakalářská práce
Rozbor marketingových aktivit firmy
Analysis marketing Activities of the Company
Anotace:
Bakalářská práce Rozbor marketingových aktivit firmy se zabývá rozborem stávajícího vztahu podniku k marketingovým aktivitám, kterými jsou marketingová komunikace, reklamní kampaň, propagační aktivity podniku. Teoretická část se zabývá analýzou marketingového prostředí, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a marketingovým komunikačním mixem, SWOT analýzou jako jedním z prostředků pro rozbor …víceAbstract:
The bachelor´s thesis "Analysis marketing Activities of the Company" is focused on analysing the current company´s attitude to the marketing activities including marketing communication, promotion campaign, company´s advertising. The theoretical part deals with the marketing environment analysis, marketing mix, marketing communication, marketing communication mix, SWOT analysis as one of the assessment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zveřejnit od: 14. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHYNKOVÁ, Ivona. Rozbor marketingových aktivit firmy. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova