Strategie vstupu firmy SW Horry a.s. na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky – Vojtěch Zezulka
Vojtěch Zezulka
Bakalářská práce
Strategie vstupu firmy SW Horry a.s. na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky
Slovak market entry strategy of the firm SW Horry in terms of working with customers
Anotace:
Práce analyzuje strategii firmy SW Horry, a.s. při vstupu na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky. V první části je charakterizována společnost SW Horry, a.s. a její produkty. Dále je vytvořena SWOT analýza a zmíněny faktory ovlivňující marketingové makroprostředí a mikroprostředí. Druhá část se zabývá samotnou analýzou práce se zákazníky, na kterou navazuje třetí část, kde jsou navržena závěrečná …víceAbstract:
This thesis deals with an analysis of entry strategy on the Slovak market in terms of working with customers. SW Horry and its products are described in the first chapter. Then there are Horry's SWOT analysis and decription of marketing macro and micro enviroment. The second part analyses the work with customers in this company. Final recommendations are suggested in the third part of the thesis. These …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37326
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Jiří Vyoral
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová