Mgr. Bc. Pavla Bartušková

Diplomová práce

Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální

The influence of structured learning methodologies for quality leisure activities for pupils with Autism at the elementary school special
Anotace:
Diplomová práce se zabývá volným časem žáků s poruchou autistického spektra a se souběžným mentáním postižením. Je členěna do čtyř kapitol. První se věnuje pojmu poruchy autistického spektra, druhá strukturovanému učení, třetí volnému času a čtvrtá výzkumu.
Abstract:
The thesis deals with leisure time activities of pupils with autistic spectrum disorders and parallel intelectual disability. It is divided into four chapters. The first one is focused on autism spectrum disorders, the second one on structural learning, the third one on leisure time and the fourth one is research.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
  • Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta