Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální – Mgr. Bc. Pavla Bartušková
Mgr. Bc. Pavla Bartušková
Diplomová práce
Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální
The influence of structured learning methodologies for quality leisure activities for pupils with Autism at the elementary school special
Anotace:
Diplomová práce se zabývá volným časem žáků s poruchou autistického spektra a se souběžným mentáním postižením. Je členěna do čtyř kapitol. První se věnuje pojmu poruchy autistického spektra, druhá strukturovanému učení, třetí volnému času a čtvrtá výzkumu.Abstract:
The thesis deals with leisure time activities of pupils with autistic spectrum disorders and parallel intelectual disability. It is divided into four chapters. The first one is focused on autism spectrum disorders, the second one on structural learning, the third one on leisure time and the fourth one is research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yhp4d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTUŠKOVÁ, Pavla. \textit{Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/pwbup0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková