Mgr. Bc. Pavla Bartušková

Master's thesis

Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální

The influence of structured learning methodologies for quality leisure activities for pupils with Autism at the elementary school special
Abstract:
Diplomová práce se zabývá volným časem žáků s poruchou autistického spektra a se souběžným mentáním postižením. Je členěna do čtyř kapitol. První se věnuje pojmu poruchy autistického spektra, druhá strukturovanému učení, třetí volnému času a čtvrtá výzkumu.
Abstract:
The thesis deals with leisure time activities of pupils with autistic spectrum disorders and parallel intelectual disability. It is divided into four chapters. The first one is focused on autism spectrum disorders, the second one on structural learning, the third one on leisure time and the fourth one is research.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2017
  • Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta