Strategie řízení značky MaMaison Hotels & Apartments – Jan Schöpp
Jan Schöpp
Master's thesis
Strategie řízení značky MaMaison Hotels & Apartments
Brand management strategy of Mamaison Hotels & Apartments
Abstract:
V úvodu práce je sestavena hypotéza a jsou uvedeny obecné informace ohledně trendů v odvětví a významu značky. V druhé a třetí kapitole se práce zabývá teoretickým přístupem a předpoklady pro budování úspěšné značky, analyzuje současné trendy v mezinárodním marketingu a věnuje se problematice hodnoty a oceňování značek. V páté a šesté kapitole analyzuje značku MaMaison Hotels & Apartments její re-branding …moreAbstract:
The hypothesis and general information about trends in the industry and about the importance of brands are presented in the introduction. In chapter two and three, the theoretical approach and premises of building successful brand are explained as well as latest trends in international marketing and questions of brand value and evaluation are discussed. The analyses of MaMaison Hotels & Apartments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19935
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2010
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Irena Řezníčková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova