Bankový marketing vybranej komerčnej banky – Bc. Gabriela Doskočová
Bc. Gabriela Doskočová
Bachelor's thesis
Bankový marketing vybranej komerčnej banky
Bank marketing of selected kommercial bank
Abstract:
DOSKOČOVÁ,Gabriela:ban marketing of selected comercial Banks.Banking Institute College.Prague Fokus-bank management.manager: Ing.Stanislava Bellová.Quaification level Bachelor degree in bank management Banská Bystrica 2012 The paper I focused on bank marketing general. I analyze it closer to the commercial Tatra bank a.s., which is the free bigger commercial bank in Slovakia. This reflects the great …moreAbstract:
DOSKOČOVÁ, Gabriela: Bankový marketing vybranej komerčnej banky. [Bakalárska práca]. Bankovní Institút Vysoká škola Praha. Zameranie bankový management. Vedúci: Ing. Stanislava Bellová. Stupeň odbornej kvalifikácie: bakalár v odbore Bankový management. Banská Bystrica: 2012 V práci sa zameriavam na bankový marketing všeobecne ako taký .Bližšie ho analyzujem na komerčnej banke Tatra banka a.s., ktorá …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/djgf6/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
- Reader: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOSKOČOVÁ, Gabriela. \textit{Bankový marketing vybranej komerčnej banky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2012. Available from: https://theses.cz/id/pxfu9y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingové nástroje bánk SR
Jana Lučová -
Bankový personál ako nástroj diferenciácie bankových inštitúcií
Iveta Pohrancová -
Mobilná aplikácia ako marketingový nástroj
Lukáš Klejch -
Klient pro 3D klient/server šachy
Tomáš Starka -
Využití technik supervize ve vztahu dobrovolník - klient
Tereza Nesvatbová -
Klient UltraGridu pro Android
Jaromír Kala -
Mobilní klient vzdáleného informačního systému využívající webové služby
Lukáš Neuschl