Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi – Bc. Aneta Borovičková
Bc. Aneta Borovičková
Master's thesis
Personální marketing a jeho uplatnění v podnikové praxi
Human Resources Marketing in Business Practise
Abstract:
Úkolem této diplomové práce je zmapovat proces personálního marketingu ve vybrané společnosti. Společnost, ve které bylo toto téma mapováno, je Zaměstnanecká pojišťovna Škoda. Teoretická část vymezuje pojmy externího a interního personálního marketingu a jeho trendy. V úvodu praktické části je představena analyzovaná společnost a následně je provedena analýza zaměřená na interní personální marketing …moreAbstract:
The object of this diploma thesis is to explore process of human recources marketing at the choosen organisation. The organisation which this topic was applied is Škoda Employee Insurance Company.The theoretical part defines the concepts of extertnal and internal human resources marketing and its trends.At the beginning of practical part the analyzed company is introduced and subsequently an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Human resources marketing in Tesco Stores ČR a.s.
Klára Řídká -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Personální marketing
Erika Konrádová -
Personální marketing ve vybrané společnosti
Ester Poláková -
Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Jaroslav Mašek -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi firmy
Denisa Čadková -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights