Rozšíření kampaně Dynamics CRM – Bc. František Valášek
Bc. František Valášek
Diplomová práce
Rozšíření kampaně Dynamics CRM
Expansion of Dynamics CRM Campaign
Abstract:
This thesis deals with creating extension of Microsoft Dynamics CRM 2011 marketing Campaign. Within this to add required functionality into this system. Part of this extension is WYSIWYG editor, possibility to create personalized emails, to insert images directly into the message body from the Internet or directly from your computer and possibility to send other attachments.Abstract:
Táto diplomová práca je zameraná na vytvorenie rozšírenia kampane systému Microsoft Dynamics CRM 2011. V rámci neho doplniť do systému požadovanú funkcionalitu. Súčasťou tohto rozšírenia je WYSIWYG editor, možnosť vytvárať personalizované emaily, vkladať obrázky priamo do tela správy z internetu alebo priamo z počítača a možnosť odosielať ďalšie prílohy.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y0tb9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Ing. Tomáš Ludík, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jaroslav Škrabálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane