Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o. – Ing. Šárka Poláčková
Ing. Šárka Poláčková
Master's thesis
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
Customer Relationship Management in building company POstavPO s.r.o.
Anotácia:
Práce vysvětluje a objasňuje tématiku týkající se řízení vztahů se zákazníky a snaží se také o praktickou aplikaci této problematiky v konkrétním podniku. Má jasně stanovený cíl a tím je, stát se studií proveditelnosti a posloužit také jako školící materiál pro pracovníky firmy. Téma práce, koncepce CRM, je aktuální a v dnešní době diskutované, zejména pro jeho velký potenciál. Ten spatřuji v možnostech …viacAbstract:
This dissertation explains the topic pertaining customer relationship management and also tries for practical applikation of this problems to a specific company. It has clearly specified destination, which is become a study of practicability and serving as training material for the members of the company too. This topic, conception of customer relationship managment is actual and debated in this time …viacKľúčové slová
Řízení vztahů se zákazníky / Customer Relationship Management Spokojenost zákazníka / customer satisfaction Orientace na zákazníka / focus on the customer Informační databáze / infobases Zákaznický servis / Customer Service Řízení osobních informací / personal information management Drobné a stření firmy / small and medium enterpris Poptávka informací / request for information
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nv16c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová