Návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek – Aneta Vidourková
Aneta Vidourková
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek
Draft of Marketing Communication café Koblížek
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro kavárnu Koblížek. Teoretická část obecně charakterizuje pojem marketingová komunikace a následně související komunikační mix. V praktické části je charakterizována kavárna Koblížek. Je zde provedena analýza konkurence a dodavatelů kavárny. Poté jsou pro kavárnu Koblížek zpracovány jednotlivé části komunikačního mixu. V závěru práce …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on draft of marketing communication café Koblížek. Theoretical part generally characterizes term marketing communication and a related communication mix. Practical part characterizes café Koblížek. There are analysis of competition and suppliers. Then the café is analysed in communication mix. In conclusion there are recommendations of marketing communication from theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47180
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47180
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků