Využitie detí na propagáciu značkových produktov na Instagrame – Bc. Barbora Záborská
Bc. Barbora Záborská
Diplomová práce
Využitie detí na propagáciu značkových produktov na Instagrame
Use of children in brand advertisements on Instagram
Abstract:
The topic of this thesis is use od children in brand advertisements on Instagram. The goal of the tesis is to create an overview study of current trends of use of children in product advertising on social media Instagram in Czechia and Slovakia. Theoretic part describes the connection between marketing and marketing communication. It goes into the depth og online marketign and social media. Practical …víceAbstract:
Témou diplomovej práce je využitie detí na propagáciu značkových produktov na Instagrame. Cieľom diplomovej práce je vytvoriť prehľadovú štúdiu o súčasných trendoch využívania detí na propagáciu produktov na sociálnej sieti Instagram a to v Čechách a na Slovensku. V teoretickej časti je popísaná súvislosť marketingu a marketingovej komunikácie. Detailne sa venuje online marketingu a sociálnym sieťam …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vgapa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia neziskovej organizácie NÁRUČ Senior & Junior
Simon Ghannam -
Patologické jevy ve společnosti, prevence kriminality dětí a mládeže a sociální marketing
Marek Novák -
Alkoholismus u žen a sociální marketing
Tereza Volavková -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Patologické jevy ve společnosti (kriminalita mládeže) a sociální marketing
Ondřej Hrdlička -
Patologické jevy ve společnosti (bezdomovectví) a sociální marketing
Marcela Spurná -
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média
Tomáš Búcor -
Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie
Jana Handzušová