Radim Petlach
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníků ke značce Apple
Customers´ loyalty to the brand Apple
Abstract:
Téma bakalářské práce zní "Loajalita zákazníků ke značce Apple". Cílem práce je zjistit, zda a do jaké míry jsou zákazníci společnosti Apple loajální a zda jsou se svými produkty spokojeni. Dále jsou zjišťovány rozdíly ve vnímání značky mezi uživateli a neuživateli produktů Apple. V teoretické části je čtenář seznámen s pojmy související s loajalitou. Pozornost je také kladena na zákazníka. Praktická …moreAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Customers' loyalty to the brand Apple". The objective is to find out, whether and to what extent, Apple customers are loyal and satisfied with their products. Furhermore differences in perceiving the brand among customers and non-customers are investigated. In the theoretical part key terms associated with "loyalty" are explained. Attention is also focused on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60533
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Dita Hommerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60533
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Příspěvek k adaptaci Student Styles Questionnaire do českého kontextu
Vít Gabrhel -
Představení české verze dotazníku Illness Identity Questionnaire (IIQ-CZ): vztah mezi postojem k onemocnění a psychosociálními faktory diabetu 1. typu
Martin KROSOSKA -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Vztah intenzity bažení po jídle k antropometrickým charakteristikám u studentů vysoké školy. Posouzení reliability české verze dotazníku General-Food Craving Questionnaire-Trait.
Jana SVOBODOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová