Integrativní/inkluzivní škola - vzdělávání dětí předškolního věku s tělesným postižením – Bc. Petra Klímová
Bc. Petra Klímová
Bakalářská práce
Integrativní/inkluzivní škola - vzdělávání dětí předškolního věku s tělesným postižením
Integrative/Inklusive School - Education of Preschool Children with Disabilities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na integraci, inkluzi a vzdělávání dětí předškolního věku s tělesným postižením. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů týkajících se tělesného postižení, integrace, inkluze a vzdělávání dětí s tělesným postižením. Praktická část prezentuje realizované výzkumné šetření kvantitativní metodou pomocí dotazníků, zaměřených na postoje a názory učitelů a rodičů dětí z mateřských …víceAbstract:
The thesis is focused on the integration, inclusion and education of preschool children with disabilities. The theoretical part deals with the definition of terms related to physical disability, inclusion and education of children with disabilities. The practical part presents the research carried out quantitative survey method using questionnaires focused on the attitudes and opinions of teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rwz9e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Integrace tělesně postižených do hodin tělesné výchovy
Eva Mrkvičková -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a tělesným znevýhodněním do školní tělesné výchovy na Šumpersku
Šárka KYLAROVÁ -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením a znevýhodněním pro společné vzdělávání ve školní tělesné výchově na Hranicku
Klára ČADROVÁ -
Postoje učitelů k integraci žáků s tělesným postižením do školní tělesné výchovy v Moravskoslezském kraji
Radmila PIVOŇKOVÁ -
Integrace žákyně s tělesným postižením DMO do tělesné výchovy
Karel SILNÝ -
Modifikované pohybové hry pro žáka s tělesným postižením jako integrační prostředek do hodin tělesné výchovy na druhém stupni základní školy
Klára SOVOVÁ -
Social Rejection, Marginalization and Inclusion as underlying themes in children’s novels about characters with physical disabilities
Pavla Zollpriesterová -
Integrace/inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole z pohledu rodičů
Jan Vrožina