Metody výuky čtení a jejich realizace v praxi – Mgr. Kateřina AMBROSOVÁ
Mgr. Kateřina AMBROSOVÁ
Master's thesis
Metody výuky čtení a jejich realizace v praxi
Reading education methods and implementation in profession
Abstract:
Cílem této práce je poskytnout souhrn prvopočátečních metod čtení a zjistit, do jaké míry jsou tyto metody využívány na 1. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji. Teoretická a praktická část je striktně oddělena vlastním výzkumem. Teoretická část se věnuje prvopočátečním metodám čtení a dalším možným metodám prvopočátečního čtení. Těžištěm této práce je souhrn a praktické využívání metod prvopočátečního čtení …moreAbstract:
The aim of the thesis is demonstrate complex of the primordial methods of reading education and find the using these methods in 1st elementary school in South-Moravia region. The abstract part and the practical part is strictly separated. The abstract part is about primordial and the other methods of reading education. The center of the thesis is practical using these primordial methods of reading …moreKeywords
Analytické metody výuky čtení syntetické metody výuky čtení pražská školní etnografie rámcový vzdělávací program J.A. Komenský Waldorfská škola Montessori škola Winnetská soustava Metoda dobrého startu Metoda párového čtení gramotnost fixace sakadické pohyby regresivní pohyby diferenciace identifikace čtecí pole analytická etapa syntetická etapa pravá hemisféra levá hemisféra
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2010
Accessible from:: 9. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2010
- Supervisor: PaedDr. Helena Šimíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
AMBROSOVÁ, Kateřina. Metody výuky čtení a jejich realizace v praxi. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / sz-Hv
Theses on a related topic
-
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Volba výukové metody prvopočátečního čtení
Zdeňka SCHABJUKOVÁ -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Komparace výukových metod čtení na 1. stupni speciálních škol se zaměřením na metodu SFUMATO
Aneta ČERNÁ