Consumer Behavior – Bc. Hiren Poonamchand Rathod, BBA
Bc. Hiren Poonamchand Rathod, BBA
Diplomová práce
Consumer Behavior
Abstract:
Consumer behavior is defined as the activity of an individual buyer who responds to various marketing stimuli and makes a choice of buying a product or service. While it may be incumbent on the consumer to act or react in a certain way, there are varying social, psychological, and cultural factors that can affect the behavior of a consumer. Nonetheless, the consumer will have to make a choice that …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Green marketing
Michael Lerch -
Barriers of attracting male top talents for L'Oréal: Qualitative Study
Sarah Schwind -
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
Adrianna Růžičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva