Bc. Adéla Pukowiecová

Master's thesis

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of the selected company
Abstract:
Téma této práce je zaměřeno na marketingový mix a jeho nástroje firmy 4lol trade s.r.o. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se týkají marketingového mixu a jeho základních prvků. Praktická část …more
Abstract:
The topic of this thesis is focused on the marketing mix and its tools of the company 4lol trade s.r.o. The aim of the thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic concepts related to the marketing mix and its basic elements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marek Lintner

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné