Bc. Adéla Pukowiecová

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Téma této práce je zaměřeno na marketingový mix a jeho nástroje firmy 4lol trade s.r.o. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se týkají marketingového mixu a jeho základních prvků. Praktická část …více
Abstract:
The topic of this thesis is focused on the marketing mix and its tools of the company 4lol trade s.r.o. The aim of the thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic concepts related to the marketing mix and its basic elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/sv9kh/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marek Lintner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné