Marketingový mix vybrané firmy – Bc. Adéla Pukowiecová
Bc. Adéla Pukowiecová
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Téma této práce je zaměřeno na marketingový mix a jeho nástroje firmy 4lol trade s.r.o. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se týkají marketingového mixu a jeho základních prvků. Praktická část …víceAbstract:
The topic of this thesis is focused on the marketing mix and its tools of the company 4lol trade s.r.o. The aim of the thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic concepts related to the marketing mix and its basic elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/sv9kh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marek Lintner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Kamila Kasmanová