Lucie FRYŠTENSKÁ
Bakalářská práce
Inkluze v mateřské škole
The Inclusion in Kindergarten
Anotace:
ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá procesem inkluze v běžné mateřské škole. Teoretická část je věnována objasněním základních pojmů vztahujících se k tématu. Popisuje legislativní rámec inkluze, vymezení pojmů inkluze, seznamuje s rolí školských poradenských zařízení, které vydávají doporučení pro vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Poslední kapitola je zaměřena na běžnou mateřskou …víceAbstract:
ABSTRACT The bachelor thesis deals with the process of inclusion in a regular kindergarten. The theoretical part is dedicated to clarifying the basic concepts related to this topic. It describes the legislative scope of inclusion, the definition of the concepts of inclusion, introduces the role of school consultation institutions that provide recommendations for the education of children with special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
- Vedoucí: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRYŠTENSKÁ, Lucie. Inkluze v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová