Využití kartiček se slovy ve výuce angličtiny na úrovni A1 – A2 podle SERRJ. – Zdenka Jakoubková
Zdenka Jakoubková
Bachelor's thesis
Využití kartiček se slovy ve výuce angličtiny na úrovni A1 – A2 podle SERRJ.
Using Word Cards in English Language Teaching at A1 – A2 Levels According to the CEFR
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou použití kartiček se slovy ve výuce anglického jazyka. Každá výuková metoda je úzce spjata s ostatními činiteli výuky. První část mé práce je proto zaměřena na styly učení a využití znalosti stylů učení ve výuce anglického jazyka. Druhá část, která je zaměřena na teorie učení a vyučovací metody, pojednává o teoretickému základu vyučovacích metod a jejich …moreAbstract:
This bachelor thesis describes and analyses the use of word cards in English language teaching. Every teaching method is closely connected with other factors of the teaching process. For this reason, the first part of the thesis describes different learning styles and use of the knowledge in English language teaching. The second part is focused on learning theories and learning methods - theoretical …moreKeywords
Kartičky se slovy učení – vyučování styly učení vyučovací metoda vícesmyslové učení individuální přístup činnostní učení komunikativní přístup. Word cards learning – teaching learning styles teaching method individual approach multisensorial learning learning by doing communicative approach.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2014
Identifier:
http://is.akcentcollege.cz/th/4346/ac_b/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: PaedDr. Dana Hánková, Dip.RSA
- Reader: Mgr. Alžběta Polišenská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English as Foreign Language
Theses on a related topic
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Získávání slovní zásoby - učení se slov izolovaně a ve větších celcích
Pavel NIMMRICHTER -
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
The use of learning styles in ELT
Anastasia Smirnova -
Hearing Impaired Learners and Their Learning Styles in English Language Classroom
Eva Hyjánková -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová