Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy – Kateřina Horylová
Kateřina Horylová
Bakalářská práce
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Possibilities of developing reading literacy in Czech language teaching at the 2nd level of primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností. V teoretické části jsou charakterizovány termíny jako čtenářská gramotnost, čtenářství, čtení, čtenář. Na čtenářskou gramotnost je nahlíženo i z pohledu Rámcového vzdělávacího programu. Pozornost je zaměřena i na mezinárodní výzkumy, které se zabývají úrovní čtenářské gramotnosti. Zahrnuty jsou i metody rozvoje čtenářské gramotnosti. Empirická část …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with reading literacy. In the theoretical part, terms such as reading literacy, reading, reading are characterized. Reading literacy is also seen from the point of view of the Framework Educational Programme. Attention is also focused on international research that deals with the level of reading literacy. Methods of developing reading literacy are also included. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jasňa Pacovská, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORYLOVÁ, Kateřina. \textit{Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/q1bx9h/.
Jak správně citovat práci
Horylová, Kateřina. Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / anglický jazyk - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva