Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy – Kateřina Horylová
Kateřina Horylová
Bachelor's thesis
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy
Possibilities of developing reading literacy in Czech language teaching at the 2nd level of primary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností. V teoretické části jsou charakterizovány termíny jako čtenářská gramotnost, čtenářství, čtení, čtenář. Na čtenářskou gramotnost je nahlíženo i z pohledu Rámcového vzdělávacího programu. Pozornost je zaměřena i na mezinárodní výzkumy, které se zabývají úrovní čtenářské gramotnosti. Zahrnuty jsou i metody rozvoje čtenářské gramotnosti. Empirická část …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with reading literacy. In the theoretical part, terms such as reading literacy, reading, reading are characterized. Reading literacy is also seen from the point of view of the Framework Educational Programme. Attention is also focused on international research that deals with the level of reading literacy. Methods of developing reading literacy are also included. The empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jasňa Pacovská, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORYLOVÁ, Kateřina. \textit{Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/q1bx9h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horylová, Kateřina. Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka na 2. stupni základní školy. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / AJ-CJ
Theses on a related topic
-
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights