Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a. s. – Bc. Miroslav SÁBA
Bc. Miroslav SÁBA
Bachelor's thesis
Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a. s.
Loyalty program in the company Auto Kelly, a.s.
Abstract:
Bakalářská práce Analýza věrnostního programu ve firmě Auto Kelly, a.s. provádí analýzu věrnostního programu firmy. Hlavní činností firmy je import, velkoobchodní a maloobchodní prodej náhradních dílů na osobní a užitkové vozy. Firma Auto Kelly stoji na čele v prodeji náhradních dílů v české republice. Cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat, zhodnotit a následně porovnat součastný stav věrnostního …moreAbstract:
The bachelor work Analysis of loyalty program in the company Auto Kelly, a.s. is carrying out the analysis of the loyalty program in the company. The main activity of the company is import, wholesale and retail sale of spare parts for personal and utility cars. The company Auto Kelly stands ahead in selling spare parts in Czech republic. The goal of the bachelor work was to properly analyse, sum up …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
4872
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SÁBA, Miroslav. Věrnostní program ve firmě Auto Kelly, a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program vybrané organizace
Tereza Jíšová -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová