Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu – Bc. Anna Toporkova
Bc. Anna Toporkova
Bakalářská práce
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Psychology of Communication in Instore Marketing
Anotace:
Daná bakalářská práce je věnována psychologii komunikace z pohledu instore marketingu. V práci je podroben analýze instore marketing z hlediska psychologie konečných spotřebitelů. Hlavním cílem dané práce je pomocí vlastního šetření ověřit efektivitu vybraného nástroje merchandisingu. Vedlejším cílem je na základě zjištění z vlastního průzkumu navrhnout doporučení pro zvýšení efektivity nástrojů merchandisingu …víceAbstract:
Current bachelor thesis is assigned to the analysis of communication psychology in terms of marketing, applied in shops. The work analyses the In-store marketing from the perspective of end-consumers psychology. The main purpose of the work is to carry out our own research oriented on the evaluation of the effectiveness of the selected merchandising tool. The second purpose is to make recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ajxx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
Ivana Kalinová -
In-store marketing ve vybrané prodejně
Žaneta ZAJÍČKOVÁ -
In-store marketing ve franchisingovém řetězci
Sára El Hassanová -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová