Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu – Bc. Anna Toporkova
Bc. Anna Toporkova
Bachelor's thesis
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Psychology of Communication in Instore Marketing
Abstract:
Daná bakalářská práce je věnována psychologii komunikace z pohledu instore marketingu. V práci je podroben analýze instore marketing z hlediska psychologie konečných spotřebitelů. Hlavním cílem dané práce je pomocí vlastního šetření ověřit efektivitu vybraného nástroje merchandisingu. Vedlejším cílem je na základě zjištění z vlastního průzkumu navrhnout doporučení pro zvýšení efektivity nástrojů merchandisingu …moreAbstract:
Current bachelor thesis is assigned to the analysis of communication psychology in terms of marketing, applied in shops. The work analyses the In-store marketing from the perspective of end-consumers psychology. The main purpose of the work is to carry out our own research oriented on the evaluation of the effectiveness of the selected merchandising tool. The second purpose is to make recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ajxx5/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
Ivana Kalinová -
In-store marketing ve vybrané prodejně
Žaneta ZAJÍČKOVÁ -
In-store marketing ve franchisingovém řetězci
Sára El Hassanová -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová