Bc. Anna Toporkova

Bachelor's thesis

Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu

Psychology of Communication in Instore Marketing
Abstract:
Daná bakalářská práce je věnována psychologii komunikace z pohledu instore marketingu. V práci je podroben analýze instore marketing z hlediska psychologie konečných spotřebitelů. Hlavním cílem dané práce je pomocí vlastního šetření ověřit efektivitu vybraného nástroje merchandisingu. Vedlejším cílem je na základě zjištění z vlastního průzkumu navrhnout doporučení pro zvýšení efektivity nástrojů merchandisingu …more
Abstract:
Current bachelor thesis is assigned to the analysis of communication psychology in terms of marketing, applied in shops. The work analyses the In-store marketing from the perspective of end-consumers psychology. The main purpose of the work is to carry out our own research oriented on the evaluation of the effectiveness of the selected merchandising tool. The second purpose is to make recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní