Silvie Daňková

Diplomová práce

Analýza pracovní doby v marketingové společnosti

Working time analysis in a marketing company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou pracovní doby, coby jednoho z hlavních aspektů práce a pracovní činnosti člověka. Cílem práce je analyzovat pracovní dobu a její využívání v konkrétní, marketingové, společnosti. Teoretická část práce uvádí do problematiky, shrnuje základní poznatky z literatury a poskytuje teoretická východiska pro praktickou část práce. V praktické části práce je podrobně analyzován …více
Abstract:
This thesis deals with the issue of working time, as one of the main aspects of work. The goal of this thesis is to analyze the working time in concrete marketing company. The theoretical part introduces the issue and summarizes the basic knowledge of literature. In the practical part the company system of flexible working hours is being analyzed in detail. The aim is to analyze the behavior of employees …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
  • Vedoucí: Eva Bedrnová
  • Oponent: Eva Jarošová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20932