Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku – Andrea Doležalová
Andrea Doležalová
Bachelor's thesis
Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku
Parents´ Opinions and Attitudes regarding Early English Language Learning of Preschool and School-Aged Children
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na názory a postoje rodičů v souvislosti s ranou výukou anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku. Poskytuje teoretické poznatky z oblasti vývoje řeči u dětí a blíže popisuje specifika kognitivního vývoje dítěte předškolního věku. Dále se zaměřuje na poznatky z oblasti výuky cizích jazyků u dětí předškolního a mladšího školního věku a jejich využití …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the opinions and attitudes of parents in the context of early English learning of children in pre-school and early school age. It provides the theoretical findings in the sphere of speech development and describes closer the specifics of their cognitive development. Further it deals with knowledge in the sphere of learning languages with children in pre-school and early …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽALOVÁ, Andrea. \textit{Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2017. Available from: https://theses.cz/id/q4ez06/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Doležalová, Andrea. Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku . Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ