Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku – Andrea Doležalová
Andrea Doležalová
Bachelor's thesis
Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku
Parents´ Opinions and Attitudes regarding Early English Language Learning of Preschool and School-Aged Children
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na názory a postoje rodičů v souvislosti s ranou výukou anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku. Poskytuje teoretické poznatky z oblasti vývoje řeči u dětí a blíže popisuje specifika kognitivního vývoje dítěte předškolního věku. Dále se zaměřuje na poznatky z oblasti výuky cizích jazyků u dětí předškolního a mladšího školního věku a jejich využití …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the opinions and attitudes of parents in the context of early English learning of children in pre-school and early school age. It provides the theoretical findings in the sphere of speech development and describes closer the specifics of their cognitive development. Further it deals with knowledge in the sphere of learning languages with children in pre-school and early …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽALOVÁ, Andrea. \textit{Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/q4ez06/.
Jak správně citovat práci
Doležalová, Andrea. Názory a postoje rodičů k rané výuce anglického jazyka u dětí předškolního a mladšího školního věku . Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktické využití filmu "The Shawshank Redemption" ve výuce anglického jazyka:Výuka jazyka současně se zpřístupněním odlišné kultury
Naděžda Vacatová -
Přínosy užívání mateřského jazyka v hodinách anglického jazyka
Martina CHVÁLOVÁ