Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení – Dominika ČERNÁ, DiS.
Dominika ČERNÁ, DiS.
Bakalářská práce
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Workers with Burnout Syndrome in a School Counseling Facility
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá syndromem vyhoření u pracovníků školských poradenských zařízení. Práce obsahuje celkem tři kapitoly. Cílem celé bakalářské práce je teoreticky přiblížit současnou problematiku syndromu vyhoření a zároveň prakticky analyzovat a popsat výskyt syndromu vyhoření u speciálních pedagogů a psychologů. První kapitola teoretické části se zabývá definicí syndromu vyhoření a jeho fázemi …víceAbstract:
The thesis focuses on burnout syndrome among employees of school counseling facilities. The thesis comprises a total of three chapters. The overall aim of the thesis is to theoretically approach the current issue of burnout syndrome and simultaneously to practically analyze and describe the occurrence of burnout syndrome among special educators and psychologists. The first chapter of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Vavrušková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Dominika. Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Analýza kvalit a nedostatků v inkluzivních kompetencích pedagogů při vzdělávání žáků cizinců z pohledu odborných zaměstnanců pedagogicko-psychologických poraden
Marie Hanková