Bc. Kamil Koštiál
Master's thesis
Internet Marketing
Internet Marketing
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je výzkum zaměřený na roli emoji v textu reklamy a na vliv emoji na výkonnost reklamy se zaměřením na reklamní platformy Facebook a Instagram. První část práce přibližuje teoretická východiska týkající se digitálního marketingu, marketingu na sociálních sítích a shrnuje současný výzkum na téma emoji. V další části je uvedena metodologie výzkumu, která podrobněji uvádí …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is research focused on the role of emoji in the advertising copy and the influence of emoji on the performance of advertising with a focus on the Facebook and Instagram advertising platforms. The first part of the thesis introduces the theoretical background of digital marketing, marketing on social networks and summarizes relevant research on the topic of emoji. …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/isq90/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto