Analýza marketingové komunikace v MF a MOM – Martina Korecká
Martina Korecká
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace v MF a MOM
Analysis of a Marketing Communication in MF and MOM
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace, používané v Muzeu fotografií a moderních obrazových médií v Jindřichově Hradci, jimiž je oslovována veřejnost. Na základě zjištěných údajů jsou doporučena možná řešení pro zlepšení komunikačního mixu konkrétní organizace. Práce dále navrhuje možnost využití festivalu fotografií ke zviditelnění subjektu.Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse and evaluate marketing communication tools, used by the Museum of Photography and Modern Visual Media in Jindřichův Hradec, which the public is addressed by. On the basis of the findings there are recommended possible solutions for the improvement of the communication mix of the certain organization. The thesis suggests another possibility of the use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44823
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44823
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová