Prezentace fakulty formou propagačního videa. – Zdeněk Rolejček
Zdeněk Rolejček
Bachelor's thesis
Prezentace fakulty formou propagačního videa.
Faculty presentation by promotional video
Anotácia:
Cílem práce je vytvořit krátké propagační video pro Fakultu ekonomicko-správní ve formě virálu. Práce seznamuje s pojmy marketing, marketing školy, propagace, virální marketing. Dále je popsána teorie tvorby videa. V praktické části je analyzováno stávající prostředí Fakulty ekonomicko-správní z pohledu propagace a vyhodnocen účelový průzkum prováděný mezi definovanými cílovými skupinami. Výsledky …viacAbstract:
The aim of the thesis is to create a short promotional video in a viral form for the Faculty of Economics and Administration. The thesis introduces concepts of marketing, school marketing, promotion, viral marketing. The theory of video creation is described subsequently. The practical part consists of the current promotional environment of the Faculty of Economics and Administration analysis and a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rolejček, Zdeněk. Prezentace fakulty formou propagačního videa.. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Virální kampaň jako nástroj marketingové propagace
Ondřej Kusovský -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova