Prostředky marketingové komunikace pro seniory – Ing. Michaela Chaloupková
Ing. Michaela Chaloupková
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Resources of marketing communication for seniors
Anotace:
Jako téma své bakalářské práce jsem zvolila Prostředky marketingové komunikace pro seniory. V teoretické části práce definuji pojem senior a charakterizuji jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu a jejich vliv na segment seniorů. V textu se zabývám problematikou stárnutí obyvatelstva a to jak z hlediska demografie tak i marketingu. Následně uvádím několik příkladů nezávislých typologií …víceAbstract:
I chose Resources of marketing communication for seniors as a topic of my bachelor thesis. The theoretical part of the thesis defines the concept of a senior; it also features various tools of marketing and communication mix and their influence on a segment of seniors. I deal with issues of aging population both in terms of demographics and marketing. Then I show several examples of independent typologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mvxxa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová