Bc. Lucie Sobková
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of the company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro marketingovou strategii vybrané společnosti. Práce charakterizuje současný stav marketingové strategie vybrané společnosti. Bude provedena analýza marketingové situace externího makro a mikroprostředí a analýza interního prostředí společnosti. Vyhodnocení analýzy marketingové situace bude shrnuto v SWOT analýze. Nakonec budou navržena doporučení pro …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for the marketing strategy of a selected company. The thesis will characterize the current state of marketing strategy of the selected company. A marketing situation analysis of the external macro and micro environment and an analysis of the company's internal environment will be performed. The evaluation of the marketing situation analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ocdr8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor