Školní klima podporující inkluzi – Bc. Martina Kalousová
Bc. Martina Kalousová
Diplomová práce
Školní klima podporující inkluzi
Inclusion Supported by School Climate
Anotace:
ANOTACE Tato diplomová práce se zabývá školním klimatem, které podporuje proces inkluze v základní škole, a možnostmi inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.Abstract:
ANNOTATION This diploma thesis deals with school climate supporting inclusion process at the primary school and possibilities of inclusive education of pupils with special education needs in accordance with the General Educational Programme for Basic Education.Klíčová slova
KLÍČOVÁ SLOVA Inkluze inkluzivní vzdělávání inkluzivní klima třídy klima třídy klima školy žák se speciálními vzdělávacími potřebami Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání individuální vzdělávací plán KEYWORDS Inclusion inclusive education inclusive climate in the classsroom climate of classroom climate of school pupil with special education needs the General Educational Programme for Basic Education individual education plan
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z3cte/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Program pro vybrané obtížné učivo českého jazyka na 1. stupni základní školy
Gabriela Bošová -
Literární program na rozvoj čtenářství pro 1. stupeň základní školy
Tereza Fialová -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ