Komunikační strategie Raiffeisenbank a.s. v oblasti hypotečních úvěrů – Milan Voldřich
Milan Voldřich
Bakalářská práce
Komunikační strategie Raiffeisenbank a.s. v oblasti hypotečních úvěrů
Communication strategy of Raiffeisenbank a.s. in mortgage lending
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou komunikací Raiffeisenbank a.s. v oblasti hypotečních úvěrů. V teoretické rovině charakterizuje používanou terminologii a formuluje obecné základy marketingové komunikace, v praktické části analyzuje současný stav na trhu hypotečních úvěrů. Z pohledu Raiffeisenbank navrhuje zlepšení či zefektivnění marketingové komunikace, formuluje doporučenou strategii.Abstract:
The thesis deals with marketing communication of Raiffeisenbank a.s. in mortgage lending. In theoretical part describes the terminology used and establishes the general foundations of marketing communication. In practical part it analyzes current situation of the mortgage market. In term of Raiffeisenbank it proposes how to improve and make more effective marketing communication, formulates recommended …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55750
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Strategie managementu ve vybraném podniku
Lucie Čejková -
Návrh osobní finanční strategie vybraných klientů
Otakar Kocur