Projekt komunikační politiky stavební spořitelny Modrá pyramida – Ing. Klára MAČKOVÁ
Ing. Klára MAČKOVÁ
Master's thesis
Projekt komunikační politiky stavební spořitelny Modrá pyramida
Project of communication policy of building and loan association Modrá Pyramida
Anotácia:
Diplomová práce je vypracována pro stavební spořitelnu Modrá pyramida. Zabývá se problematikou marketingové komunikace společnosti. Hlavním důvodem zpracování práce je potřeba zlepšení současného stavu komunikační politiky společnosti. Součástí práce je teoretická a analytická část, na kterou navazuje vypracování projektu marketingové komunikace. Cílem projektu je udržení a získání klientů. V závěru …viacAbstract:
Diploma thesis has made for building and loan association Modra pyramida. The thesis be engaged in marketing communication of company. Main reason of elaboration is exigency improvement companie{\crq}s comunication strategy for now. The thesis include theoretical and analytic part, with following part about design of marketing communication project. The goals of project are costumers relation maintenance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8923
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAČKOVÁ, Klára. Projekt komunikační politiky stavební spořitelny Modrá pyramida. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová