Bc. Martina Ježková
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně
Designing a communication campaign
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně“ je vytvořit komunikační kampaň pro studio Vaření hravě. Práce je rozdělena do dvou stěžejních částí. V první, teoretické části je vymezen pojem marketingové a integrované marketingové komunikace a komunikační modely. Autorka se rovněž věnuje komparaci vybraných postupů tvorby komunikační kampaně, z nichž následně vybírá model SOSTAC, který dále …viacAbstract:
The object of thesis The Creation of Communication Campaign is to create a communication campaign for studio Vaření hravě. The paper is divided into two main parts. In the first, theoretical part the terms of marketing and integrated marketing communication and communication models are defined. The author also deals with a comparison of selected procedures for creating communication campaign from which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vn0qk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček