Monika DVOŘÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Efektivita digitální komunikace e-shopu

The Effectiveness of Digital Communication E-shop
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou internetové komunikace e-shopu v oblasti diety jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. V první části práce jsou obsaženy teoretické poznámky z oblasti internetové komunikace, detailněji je rozebrána specifikace internetové komunikace jako komunikačního nástroje, jejího postavení v komunikačním mixu a zkoumá cíle a cílové skupiny. Představuje parametry …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the efficiency of online communications e-shop as one of the tools of marketing communication. The first part contains theoretical notes from the field of online communication, in more details discussed the specifics of online communication as a communication tool, its position in the communications mix and examine the objectives and target groups. Shows methods of measuring …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tomáš Šula

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DVOŘÁKOVÁ, Monika. Efektivita digitální komunikace e-shopu. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe